Positioneer jezelf als expert met ijzersterke blogs
Mensen doen zaken met merken en bedrijven die ze vertrouwen. Dat vertrouwen bouw je vandaag de dag op door in content te laten zien dat jij dé expert bent binnen jouw vakgebied. Swaans Communicatie ondersteunt organisaties bij het opbouwen van een ijzersterk imago. Het schrijven van blogs is daarvoor uitermate geschikt. Veel bedrijven besteden bloggen aan ons uit. Wij helpen bijvoorbeeld met:
- Het schrijven van de blogs (van idee en research tot uitvoering)
- Het redigeren of actualiseren van bestaande blogs
- Het doen van eindredactie voor blogs die medewerkers hebben geschreven
- Het ontwikkelen en invullen van een contentkalenders met alle blogonderwerpen
- Coördineren, interviewen, plannen en alle andere zaken omtrent het bloggen
Ghostwriting voor blogs
Vooral voor ondernemers, managers en directies zijn wij ghostwriter. Dat betekent dat wij uit hun naam bloggen of schrijven voor artikelen op social media (vaak LinkedIn). Het ontbreekt deze groep professionals vaak aan tijd of creativiteit om hun visie goed op papier te zetten. In de meeste gevallen houden we een telefonisch interview en schrijven wij op basis daarvan de blog of het artikel. Zo bouwt onze klant structureel aan een imago met meer expertise. Een absolute aanjager voor meer websitebezoekers, leads en omzet. Niemand die ziet dat wij het stiekem waren ;-).
Whitepapers en e-books
Ook whitepapers en e-books zijn geschikt voor kennisdeling. We ondersteunen graag breed, van concept tot uitvoering. Nieuwsgierig? Recent schreven we ook zelf een whitepaper over interessante blogonderwerpen.
Wij maken jou tot leider in je branche
Stuur me je vraag.
Deel kennis met je doelgroep
Wij doseren wat jij weggeeft. Jouw blogs zijn waardevol en relevant. Tegelijkertijd geef je nooit teveel cadeau. Integendeel. Met de juiste content maak je jouw doelgroep alleen maar nieuwsgieriger.
Vergroot je zichtbaarheid
Deel je blogs op jouw socialmediakanalen en ben zo zichtbaarder onder je volgers. Of je nu business-to-business of business-to-consumer werkt: bloggen voegt altijd iets toe.
Versla de zoekmachines
Hoe meer relevante content je maakt, hoe interessanter Google jou vindt. Je wordt beter vindbaar in de zoekmachines (SEO) en opent de deuren naar meer websitebezoek en leads.
Genereer moeiteloos meer leads
Koppel de juiste call to actions aan je blog. Zo krijg je in ruil voor de kennis die jij deelt de juiste leads in je inbox.
Krijg meer ambassadeurs
Hoe meer mensen jou(w organisatie) als een expert zien, hoe meer ze over je gaan praten. Zo ontstaat een olievlek waarbij jij steeds vaker wordt aanbevolen zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen.
Geef je concurrenten het nakijken
Met elke blog die je schrijft, zet je de competitie op afstand. Je bent zichtbaarder, investeert in je imago, vergroot je organische vindbaarheid (SEO) en bent bezig met het verzamelen van leads.
Wij werken al voor:





