Jouw onzichtbare schrijfhulp
Zoek je een ghostwriter om jouw visie, strategie, ideeën of inspirerende tips op papier te zetten? Bij Swaans Communicatie kruipen we continu in de huid van anderen.
We ghostwriten voor CEO’s, salesprofessionals, recruiters, ondernemers, marketeers en noem maar op. De artikelen, blogs en columns waarvoor wij ghostwriten vind je op tal van plekken. In artikelen en posts op LinkedIn, in magazines en websites. En omdat wij als ghostwriter de visie van onze klanten daadkrachtig op papier zetten, ervaren zij tal van voordelen. We sommen er graag enkele voor je op.
Met de hulp van een ghostwriter:
✅ genereer je continue zichtbaarheid voor jouw bedrijf, product, dienst of visie
✅ verspil je nooit meer tijd aan kladjes
✅ zien jouw blogs en artikelen het levenslicht voortaan wél
✅ heb je altijd een vertrouweling die begrijpt hoe jij iets wilt vertellen
✅ Kun je doen waar jij goed in bent en tegelijkertijd leads genereren
Spreekt dat je aan? Laten we dan binnenkort kennismaken. Vul het contactformulier op deze pagina in en we plannen een afspraak. Telefonisch of op locatie, kies jij maar!
Ghostwriter inschakelen?
Wij staan graag in jouw schaduw!
Vooraf een vaste prijs
Voordat we van start gaan maken we voor jouw project een vaste prijs. Wel zo fijn, weten waar je aan toe bent.
Officeel SEO-gecertificeerd
Alle online teksten zijn voorzien van de juiste triggers voor de zoekmachines. Zo is je content optimaal vindbaar.
Continuiteit gegarandeerd
Snel schakelen is voor ons vanzelfsprekend. Door de omvang van ons team, staat er altijd iemand klaar om je te helpen.
Persoonlijk contact
Je hebt altijd een vast aanspreekpunt, iemand die volledig op de hoogte is van het project. Nooit hoef je iets twee keer uit te leggen! Heerlijk toch?
Korte levertijden
Wij draaien onze hand niet om voor een strakke deadline. Kom maar op met die uitdaging, wij regelen het.
Veel en brede ervaring
Swaans Communicatie bestaat sinds 2004. Ghostwriten is voor ons dagelijkse kost. We hebben klanten uiteenlopende branches en sectoren: van bedrijfsleven tot het sociale domein en onderwijs.
Onze aanpak
1. Brainstorm en strategie
Samen bepalen we de doelen en thema's waarmee we aan de slag gaan.
2. Kalender en planning
We vullen de concrete middelen voor het komende kwartaal in.
3. Schrijf- en feedbackproces
Wij gaan aan de slag met de inhoud. Jij geeft feedback en publiceert.
Wil jij:
Vaker kennis delen met je connecties en klanten?
Uitgroeien tot expert en autoriteit?
Jouw toegevoegde waarde vergroten?
Moeiteloos meer leads genereren via social selling?
Minstens zo zichtbaar zijn als je concurrent?
On top op mind zijn als mensen iemand in jouw vakgebied zoeken?
Iemand naast je die jouw gedachten omzet in een heldere tekst?
Hulp bij het kiezen van de juiste onderwerpen voor jouw publiek?
Bouw vanaf vandaag samen met ons aan je reputatie. Maak je organisatie of merk zichtbaarder. Trek nieuwe klanten aan. Zet je doelgroep aan het denken. Maak meer impact, maar investeer er minder tijd in dan ooit.
Wij ghostwriten al voor (professionals in) deze organisaties:






Een greep uit ons werk
Vertel ons hoe je wilt werken
Jouw input is de basis voor onze kwaliteit. Want als ghostwriter moet je je inleven in de ander. Belangrijk is dat we dus weten wat je boodschap is, je visie, je idee. Of we die informatie nu telefonisch, per e-mail of tijdens een fysieke afspraak krijgen, dat maakt ons niet uit. Vertel ons hoe jij wilt werken en we passen het proces van ghostwriting er op aan. Weet je nog niet precies wat je wilt gaan delen, maar staat wel vast dat jouw zichtbaarheid een boost verdient? Dan gaan we eerst aan tafel om samen een goede contentstrategie te bepalen.
Tools en methodes
Als het gaat om tools, zijn we hartstikke flexibel. We werken zelf in Office 365, maar we delen ook graag bestanden via Google Drive, Dropbox of WeTransfer. We hebben veel ervaring met contentmanagementsystemen. Dus heb je WordPress-tips nodig of hulp bij het online plaatsen van je LinkedIn-blog? Prima hoor, onze ghostwriters helpen je graag op weg!