Ghostwriter inschakelen?

Zoek je een ghostwriter om jouw visie, strategie, ideeen of inspirerende tips op papier te zetten? Bij Swaans Communicatie kruipen we continu in de huid van anderen? We ghostwriten voor CEO’s, salesprofessionals, recruiters, ondernemers, marketeers en noem maar op. De artikelen, blogs en columns waarvoor wij ghostwriten vind je op tal van plekken. In landelijke dagbladen, magazines, toonaangevende webportals, LinkedIn, websites en magazines. En omdat wij als ghostwriter de visie van onze klanten daadkrachtig op papier zetten, ervaren zij tal van voordelen. We sommen er graag enkele voor je op.

Als je een ghostwriter inhuurt, dan:

  • genereer je makkelijk doorlopende zichtbaarheid voor jouw bedrijf, product, dienst of visie
  • verspil je nooit meer tijd aan kladjes, meer kladjes en nog meer kladjes
  • heb je nooit meer last van blogs of artikelen die je uiteindelijk nooit publiceert, omdat je ze toch net niet goed genoeg vond
  • ontstaat er een vertrouwensband en heb je altijd back-up voor belangrijke publicaties of dingen die je op papier wilt zetten. Een telefoontje of mail voor een nieuw artikel, blog of nieuwsupdate is voldoende.
  • Kun je doen waar jij goed in bent en het schrijven van content met een goed gevoel uitbesteden

 

Sterke eigenschappen van onze ghostwriters

 

Relevantie voor de doelgroep

Een goede tekstschrijver schrijft foutloos, actief en enthousiast. Maar da’s nog lang niet alles. Wij verdiepen ons niet alleen in het verhaal dat jij wilt vertellen. We kijken ook naar je doelgroep. Wie gaat jouw artikel lezen en wat is voor hen interessant en relevant? Daar stemmen we de opbouw en de toon van onze tekst op af.

Afspraak is afspraak

Het inhoudelijke werk is belangrijk. Maar alles eromheen ook. Goed ghostwriten betekent ook afspraken nakomen. Doorvragen als iets niet duidelijk is. Een extra check bij twijfels. En samen een heldere timeline schetsen, zodat een deadline nooit ter discussie komt te staan. Vinger aan de pols houden. En we zitten je ook achter je vodden. Want ghostwriting is onmogelijk zonder goede samenwerking.

Spreekt dat je aan? Laten we dan binnenkort kennismaken. Vul het contactformulier op deze pagina in en we plannen een afspraak. Telefonisch of op locatie, kies jij maar!

Ook een ghostwriter inschakelen?

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Wij staan graag in jouw schaduw!

1

Vooraf een vaste prijs

We vinden het maken van heldere afspraken heel belangrijk. Dus schakel je onze tekstschrijvers in, dan formuleren we graag samen een afgebakende opdrachtomschrijving. Van ons ontvang je een vaste prijs voor ghostwriting. Je weet precies waar je aan toe bent. Wel zo prettig.

2

Officeel SEO-gecertificeerd

Als we content maken voor het web, zoals blogs of artikelen, dan houden we altijd rekening met zoekmachineoptimalisatie. Zo is jouw informatie ook goed vindbaar. We zijn hiervoor officieel gecertificeerd.

3

Continuiteit gegarandeerd

Vanwege de omvang van ons team, kunnen we altijd snel schakelen. Handig als je bijvoorbeeld op korte termijn een ghostwriter nodig hebt vanwege urgentie of actualiteit.

4

Persoonlijk contact

Je hebt bij ons tekstbureau altijd een vast aanspreekpunt, iemand die volledig op de hoogte is van het project. Nooit hoef je iets twee keer uit te leggen! Heerlijk toch?

5

Korte levertijden

Wij draaien onze hand niet om voor blogs, columns of artikelen met een strakke deadline. Het is dagelijkse realiteit. Dus kom maar op met die uitdaging, wij regelen het.

6

Veel en brede ervaring

Swaans Communicatie bestaat sinds 2004. Ghostwriten is voor ons dagelijkse kost. We hebben brede interesses en dat zorgt ervoor dat we klanten hebben in uiteenlopende branches en sectoren, van bedrijfsleven tot maatschappelijke instellingen en onderwijs.

Onze tekstschrijvers zijn al ghostwriter voor (professionals in) deze organisaties:

tekstschrijven coop
ghostwriter
copywriters
ghostwriter
copywriters

Een greep uit ons werk

Vertel ons hoe je wilt werken

Jouw input is de basis voor onze kwaliteit. Want als ghostwriter moet je je inleven in de ander. Belangrijk is dat we dus weten wat je boodschap is, je visie, je idee. Of we die informatie nu telefonisch, per e-mail of tijdens een fysieke afspraak krijgen, dat maakt ons niet uit. Vertel ons hoe jij wilt werken en we passen het proces van ghostwriting er op aan. Weet je nog niet precies wat je wilt gaan delen, maar staat wel vast dat jouw zichtbaarheid een boost verdient? Dan gaan we eerst aan tafel om samen een goede contentstrategie te bepalen.

Tools en methodes

Als het gaat om tools, zijn we hartstikke flexibel. We werken zelf in Office 365, maar we delen ook graag bestanden via Google Drive, Dropbox of WeTransfer. We hebben veel ervaring met contentmanagementsystemen. Dus heb je WordPress-tips nodig of hulp bij het online plaatsen van je LinkedIn-blog? Prima hoor, onze ghostwriters helpen je graag op weg!

Kom je langs om
te brainstormen?

Miriam Swaans
Oprichter en adviseur