Van Geloven

Inspiratiemagazine voor
Van Geloven

Kim Schoot

Kim Schoot

Mensen blij maken en verrassen met de heerlijkste snacks: dat is de missie van snackspecialist Van Geloven, onder andere bekend van de merken Mora en Hebro.

Sinds 2013 schrijven wij de teksten voor Van Geloven’s inspiratiemagazine voor cafetariaondernemers. Tijdens de redactievergadering denken we mee over de onderwerpen en de toon van het magazine: hoe kunnen we ondernemers zoveel mogelijk inspiratie bieden? Vervolgens gaan we aan de slag met het schrijven en redigeren van de teksten.

Het leukste aan het maken van het magazine? Dat zijn toch wel de interviews met de beste cafetariaondernemers van Nederland. Stuk voor stuk enthousiastelingen die zich met hart en ziel inzetten voor hun bedrijf. Door hen te interviewen, brengen we andere ondernemers op ideeën voor hun cafetaria. Enneh… het spreekt voor zich dat wij het als snacklovers ook geen probleem vinden om zo nu en dan een plastic vorkje mee te prikken!

Van website tot taalvraag
Naast het Van Geloven magazine hebben we recent ook de teksten voor de website van Van Geloven onder handen genomen. Ook de teksten voor de ambachtelijke bitterballen en kroketten van De Bourgondiër zijn van onze hand. Van Geloven schakelt ons daarnaast regelmatig in voor hand- en spandiensten: van taalvraag tot brief, van flyer tot artikel voor het personeelsmagazine.

Over Van Geloven
Van Geloven wil de favoriete snackspecialist zijn en blijven van consument en professional. Lekker en betrouwbaar, thuis en buitenshuis. Onder Van Geloven vallen zes sterke merken: Mora, Ad van Geloven, de Bourgondiër, Van Lieshout, Welten en Hebro. Veel snacks van Van Geloven – zoals de Mora Kipcorn, de Van Lieshout Frikandel en de Bourgondiër rundvleeskroket – zijn favoriet in de markt.

tekstschrijvers