Bol.com

Contentoptimalisatie voor Bol.com

Kim Schoot

Kim Schoot

De focus van de grootste webwinkel van Nederland, Bol.com ligt niet alleen op kwantitatieve, maar ook op kwalitatieve groei. Verbetering van content krijgt daarom veel aandacht.

Op dagelijkse basis ondersteunt ons negenkoppig contentteam Bol.com (en diens leveranciers/merken) bij het optimaliseren van teksten voor zoekmachine én gebruiker, door:

  • De structuur, leesbaarheid en aantrekkelijkheid van (product)teksten te verbeteren
  • Nieuwe en relevante informatie toe te voegen aan productteksten
  • Teksten te voorzien van relevante zoekwoorden en zoekwoordcombinaties
  • De juiste triggers voor conversie toe te voegen aan content

Resultaat telt

In een integrale projectgroep werkt Bol.com resultaatgericht aan het verhogen van bezoekersaantallen, bezoekduur en conversie. Maar net zo’n belangrijk doel is het terugdringen van klantvragen, retouren en klachten.

Kennis over content en e-commerce

In dit project zijn we samen voortdurend bezig met optimaliseren, bijsturen, verbeteren en leren. Een intensieve samenwerking met de meest toonaangevende e-commerepartij van Nederland is inspirerend en leerzaam op alle vlakken!