Het vinden van de beste kandidaten voor topfuncties in het bedrijfsleven is geen fluitje van een cent. Het is dan ook logisch dat eigenaren van een bedrijf soms moeite hebben met het uitbesteden van een wervingstraject voor bijvoorbeeld een nieuwe directeur of bedrijfsopvolger. Hoe pak je dat aan? Waar zoek je de toegevoegde waarde van een kandidaat? Op welke vlakken moet er echt een match zijn?
Klanten van recruitmentspecialist Velde hebben veel verschillende vragen. Met inhoudelijke, triggerende en waardevolle content helpen wij om meer bewustwording te creëren en de expertise van Velde nadrukkelijk te laten zien. We starten met een interview en diverse andere bronnen en schrijven vervolgens zelfstandig een krachtig inhoudsartikel met een passende tone of voice. Opdrachtgever is de marketingcommunicatieafdeling van Velde.
Voorbeelden van door ons geschreven artikelen:
- Zo word je als millennial succesvol tussen andere generaties
- Van beste medewerker naar beste manager?
- De ene directeur is de andere niet
- Wat is de ROI van jouw nieuwe medewerker?
- Leeftijdneutraal recruiten: stop drogkwalificaties
Recente projecten en opdrachten
Onze woorden zijn onze daden. Hieronder zie je een aantal van onze meest recente projecten.