Goed werk maken we samen met onze resultaatgerichte klanten.

Kwaliteit

Onze nieuwsgierigheid plaatst ons soms voor hete vuren. Want hoe moeilijk of onbekend het onderwerp ook is, wij willen er méér van weten. Het heeft ons een gevarieerde groep klanten opgeleverd: van bekende consumentenmerken en internationale concerns tot innovatieve dienstverleners en succesvolle reclame- en communicatiebureaus. Kun je ons dus het beste omschrijven als generalisten? Integendeel. Wij geloven namelijk niet dat we zonder diepgang kwaliteit zouden kunnen leveren.

Kruisbestuiving

Wat wij zelf prettig vinden aan die grote mengelmoes aan klanten, is dat we altijd geprikkeld blijven en steeds vernieuwend kunnen zijn. We wisselen daarnaast op een integere manier ideeën uit en passen bewezen succeselementen op een verrassende manier toe in een compleet andere context. Zo dagen we onszelf en onze klanten uit om buiten vaste kaders te denken. Dan gebeuren er mooie dingen!   

Onderwijs, educatie en professionele ontwikkeling

Velde
Innovam
JADS
Tilburg University
Wellantcollege
Cubiss
Kenneth Smit
Best Onderwijs
Innovam
Censor
KSG
Fontys
Helicon

Zorg en gezondheid

Ottobock
CZ
RIBW
Kinderstad
Kibeo

Vastgoed(ontwikkeling) en -management

MVGM
BPD
Funda in Business
Jones Lang LaSalle
Van der Weegen
ZIB
Tetris

Sociaal domein

WonenBreburg
Sterk Huis
Bibliotheek
Nationale Grote Clubactie
Jantje Beton
Diamant groep

Consumentenmerken en retailformules

Technogym
Coop
Bol.com
Ziggo
vanGeloven
Halfords
Princess
Hubo
Hoppe
Floris van Bommel
Freo
Expert
Piet Klerkx
vanHaren
Mora
Ola

Reclame-, marketing- en communicatiebureaus

KR communicatie
Hallo blauw
Ompro
Scheepens
IVC
Crossmarks

Business-to-business

BATO
First Impression
Hoefnagels
Meesio
DLL
Hoppenbrouwers
Van Wieringen
Marktlink
Prisedeau
Brabant Water
Natuurmonumenten
DMG
Aces direct
De Opkikker
Repay
Coop is een sterk groeiende supermarktketen met ruim 300 winkels in Nederland. 

Voor Coop schrijft Swaans Communicatie voor veel doelgroepen, zoals medewerkers, journalisten, stakeholders en consumenten. Moeiteloos zetten de tekstschrijvers een andere bril op en vertalen ze één boodschap naar meerdere kanalen en niveaus. Dat strategisch inzicht is voor mij erg waardevol, net als dat ik snel met ze kan schakelen. Omdat we elkaar al lang kennen en er bijna elke dag contact is, zijn we goed op elkaar ingespeeld. De samenwerking is heel persoonlijk, betrokken én professioneel. 

Yvonne van Asselt
Corporate Communicatie & MVO-manager

M2Media is een media- en marketingbureau dat werkt voor organisaties als VGZ, Radio538, Schiphol Group en Monuta.
Swaans Communicatie helpt ons met uiteenlopende teksten: van het praktisch en aantrekkelijk maken van awardinzendingen tot het schrijven van wervende vacatureteksten en pers- of nieuwsberichten. De tekstschrijvers snappen hoe ons bureau in elkaar zit. Ze raken de juiste snaar, ongeacht de doelgroep waarvoor ze schrijven. Zelfs als de input beperkt is of de deadline krap, ontvang ik een concreet en lekker leesbaar verhaal.

Matthijs Roumen
Strategy Director
JLL (Jones Lang LaSalle) is wereldwijd (markt)leider op het gebied van strategisch vastgoedadvies en commercieel vastgoedmanagement. 

Actieve teksten die lekker lezen, begrijpelijk zijn en ook professionaliteit uitstralen: daarvoor schakel ik Swaans Communicatie in. Van het redigeren van rapporten tot het schrijven van persberichten, het houden van interviews of het uitwerken van een concept: de tekstschrijvers zijn breed inzetbaar. De combinatie van flexibiliteit en kwaliteit vind ik uniek en is voor mij van grote waarde. 

Maartje Smallenbroek
Head of Marketing Netherlands
Velde is specialist op het gebied van recruitment en organisatieadvies

We zijn nooit meer afhankelijk van één persoon die teksten schrijft, dat geeft rust en zekerheid. Maar het belangrijkste is dat dit team snapt waar wij naartoe willen met onze content. Er komt altijd een tekst die bewerkstelligt wat wij voor ogen hadden. Hij is bovendien kritisch bekeken vanuit het perspectief van de potentiële lezer. Zo weten we zeker dat de doelgroep onze boodschap goed begrijpt en ons verhaal overkomt. Verder is het contact gewoon heel prettig. Gezellig, goed en ook professioneel.

Margo Schouten
Marketing & Media
Wil jij ook meer impact maken met tekst?