Goed werk maken we samen
met onze resultaatgerichte klanten.

Ze zijn stuk voor stuk bijzonder, maar onze klanten hebben ook overeenkomsten. Al onze klanten zijn ambitieus en werken resultaatgericht. Ze hebben een doel voor ogen en werken samen met ons keihard om het te bereiken.

Kwaliteit

Onze nieuwsgierigheid plaatst ons soms voor hete vuren. Want hoe moeilijk of onbekend het onderwerp ook is, wij willen er méér van weten. Het heeft ons een gevarieerde groep klanten opgeleverd: van bekende consumentenmerken en internationale concerns tot innovatieve dienstverleners en succesvolle reclame- en communicatiebureaus. Kun je ons dus het beste omschrijven als generalisten? Integendeel. Wij geloven namelijk niet dat we zonder diepgang kwaliteit zouden kunnen leveren.

Kruisbestuiving

Wat wij zelf prettig vinden aan die grote mengelmoes aan klanten, is dat we altijd geprikkeld blijven en steeds vernieuwend kunnen zijn. We wisselen daarnaast op een integere manier ideeën uit en passen bewezen succeselementen op een verrassende manier toe in een compleet andere context. Zo dagen we onszelf en onze klanten uit om buiten vaste kaders te denken. Dan gebeuren er mooie dingen!   

Consumentenmerken en retailformules

Halfords
Generali
vanGeloven
Ziggo
house in style
Limango
Princess
Hubo
Hoppe
Floris van Bommel
Discus
Dichtbij
Coop
Bol.com
Freo
Gewoonovergeld
Expert
Piet Klerkx
Mora
De Bourgondiër
Ola
vanHaren
Develab
Coop is een sterk groeiende supermarktketen met ruim 300 winkels in Nederland. 

Voor Coop schrijft Swaans Communicatie voor veel doelgroepen, bijvoorbeeld medewerkers, journalisten, stakeholders en consumenten. Moeiteloos zetten de tekstschrijvers een andere bril op en vertalen ze één boodschap naar meerdere kanalen en niveaus. Dat strategisch inzicht is voor mij erg waardevol, net als dat ik snel met ze kan schakelen. Omdat we elkaar al zo lang kennen en er bijna elke dag contact is, zijn we erg goed op elkaar ingespeeld. Onze samenwerking is heel persoonlijk, betrokken én professioneel. 

Yvonne van Asselt
Corporate Communicatie & MVO-manager
JLL (Jones Lang LaSalle) is wereldwijd (markt)leider op het gebied van strategisch vastgoedadvies en commercieel vastgoedmanagement. 

Actieve teksten die lekker lezen, begrijpelijk zijn en ook professionaliteit uitstralen: daarvoor schakel ik Swaans Communicatie in. Van het redigeren van rapporten tot het schrijven van persberichten, het houden van interviews of het uitwerken van een concept: de tekstschrijvers zijn breed inzetbaar. De combinatie van flexibiliteit en kwaliteit vind ik uniek en is voor mij van grote waarde. 

Maartje Smallenbroek
Head of Marketing Netherlands

M2Media is een media- en marketingbureau dat werkt voor organisaties als VGZ, Radio538, Schiphol Group en Monuta.
Swaans Communicatie helpt ons met uiteenlopende teksten: van het praktisch en aantrekkelijk maken van awardinzendingen tot het schrijven van wervende vacatureteksten en pers- of nieuwsberichten. De tekstschrijvers snappen hoe ons bureau in elkaar zit. Ze raken de juiste snaar, ongeacht de doelgroep waarvoor ze schrijven. Zelfs als de input beperkt is of de deadline krap, ontvang ik een concreet en lekker leesbaar verhaal.

Matthijs Roumen
Strategy Director

Reclame-, marketing- en communicatiebureaus

Schwung
Asega
Ompro
Hallo blauw
KR communicatie
IVC
IVC-Online
Crossmarks
Scheepens
Bureau Zuid
Gleijm vd Waart

Business-to-business- en non-profit-organisaties

Nationale Grote Clubactie
Helicon
Bibliotheek
Kweekers
Prisedeau
Van der Weegen
Marktlink
Jones Lang LaSalle
Van Wieringen
Funda business
Hoppenbrouwers
RIBW Techniek
Jantje Beton
WonenBreburg
Cubiss
Brabant Water
Fontys
Natuurmonumenten
DMG
Regio Hart van Brabant
Diamant groep
Aces direct
De Opkikker
MS schippers
Mannaerts appels
Revitalash
Tlogistics
Dekra